Make Love Not War

Make Love Not War
Where Is D Love..

Wat Else Can I Say,..

Wat Else Can I Say,..
Yes! Have Faith..Believe In Urself..

Sunday, September 7, 2008

Akramsyah Says.. Tun Dr.M Is Rejoining UMNO To Support YM Ku Li For President.





I shed tears of happiness & relief upon reading bro Akramsyah's article and as usual I republished wthout asking for permission,..heheh..wat can I say... d pics here r not mine but wat can u make of it as a pictures tells a thousand words,..heheh.. imagine d looks of Bro AnWar if Tun M returns to UMNO's fold & help support YM Ku Li as President & TS Mahyuddin Yassin as Dep. President.. well dat being said, have u seen a POKKA/CHAMELEON runs??..well close ur eyes & imagine seeing a Pokka run but try being more imaginative & imagine how bro AnWar wud run(God forgive me as I have sinned)..heheh..wat can I say..(",) read d articles & speculate watever u want to speculate but in d end Truth shall prevail even tho d truth hurts..for now LET THE GAME BEGINS..heheh..wat can I say..(,")

Tun Dr M Akan Menyertai Semula UMNO Untuk Menyokong Usaha KuLi Merebut Jawatan Presiden UMNO

Ingin saya memberi pengesahan di sini bahawa khabar angin yang kini tersebar melalui sms yang Tun Dr Mahathir Mohamad akan menyertai kembali UMNO tidak lama lagi untuk menyokong usaha KuLi merebut jawatan Presiden UMNO Disember ini adalah berita yang sahih.

Untuk memastikan kesahihan berita ini, silalah sujuk kepada dua orang bekas Setiausaha Agong UMNO, Tan Sri Sanusi Junid dan Tan Sri Sabaruddin Chik. Niat kembalinya semula Tun Dr M ke UMNO ikhlas, untuk menyelamatkan negara dari ancaman kelembapan berterusan kepimpinan Pak Lah.

Soalnya sekarang, adakah kepimpinan UMNO akan dengan ikhlas menerima kembalinya Tun Dr M? Atau adakah pelbagai halangan dan 'spin' baru yang akan menjelma? Walau dalam bulan Ramadhan Mubarak? Kita saksikanlah nanti...

Kemaskini 1...

Desas-desus menyatakan yang Tan Sri Muhyiddin Yassin terlibat dalam usaha mengembalikan Tun Dr M ke pangkuan UMNO. Sekiranya benar, sudah tentu ia akan memperkuatkan kedudukan TS Muhyiddin untuk merebut apa-apa jawatan sekalipun dalam pemilihan UMNO kelak.

Menarik juga maklum-balas sms yang menyatakan pertandingan Presiden UMNO pada Disember ini mungkin sekali antara KuLi dan Najib. Bicara kegentingan UMNO selesai PRK Permatang Pauh tempohari, disusuli tindakan kepimpinan Bahagian-Bahagian UMNO Pulau Pinang mempertahankan kedudukan Dato' Ahmad Ismail dengan sinis membisik penolakan kepimpinan Pak Lah.

Persoalan kedua, mampukah 'hujan kain pelekat' yang pasti akan datang menyelamatkan Pak Lah sekarang?

May Allah shows us d rite way...

2 comments:

hanis said...

yayy... good news...!!

Demo jerr said...

walaupun tun masuk balik ke umno, masih sukar untuk menyingkirkan pengaruh pak lah. lagipun dia masih PM, kuasa polis dan peguam di tangan kerajaan berkuasa. ahli umno yang lain x berani nak menentang.

Peminat Psychic?
Menonton Rancangan TV Secara Percuma di Internet
Berita Sukan Yang Aneh
Memilih Rakan: Kualiti atau Kuantiti?
Anda Meraba atau Diraba?
Antara Mamak dan McD, Yang Mana Pilihan di Hati?